BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 15 March 2011

:)

Pada suatu petang yang damai, diiringi dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa, sedang aku asyik menghadap laman sosial yang tidak mendatangkan apa-apa faedahnye, aku terdengar"keling'keling'keling, tahu tidak apakah itu? pakcik jual askrim celong. hahahah, aku pun beli dgn duit 50 sen 50 sen yang akak aku kumpul dlm balang plastik. pakcik yang baik hati telah memberi aku begitu banyak scoop oleh kerana aku merupakan regular customer die. hahaha





banyakk kann?

kemudian anak saudara aku dah terjaga dari tidur, oleh kerana aku sedang makan aiskrim mak ku pun mengambil dia lalu letak di dalam bakul kerana nak buat susu. hahaha
letak dalam bakul saja2 je,dia dah nangis baring didalam buaian

 bahagia pula dia didalamtu




okeyh enough! penat doe ckp gitu. haha
msti ckgu marjana seronok aku mempratikkan ajaran dia. hahaa


birthday aku bulan 4
lmbt lagii. haha tp aku nak ckp aku nak bende nie.

jam fossil

kasut nike

kau org kaye kann? belikan plisss
haha

















0 comments: